środa, 14 sierpnia 2013

Wywiad z Eweliną Wajdą

Dzięki uprzejmości naszej polskiej projektantki Eweliny Wajdy, Big Fashion Life ma przyjemność przedstawić wywiad jaki udało nam się z nią przeprowadzić. :) Serdecznie pozdrawiamy Panią Ewelinę!

BFL: Jak zaczęła się Twoja fascynacja modą?

EW: Też kiedyś się nad tym zastanawiałam. Przypominam sobie, że jako mała dziewczynka oglądałam Fashion TV, chociaż to do końca nie było chyba świadome i ukierunkowane. Fascynacja modą wyszła jakoś sama z siebie.


BFL: Skąd czerpiesz inspiracje?

EW: Inspiracje same do mnie „przychodzą” ;) … a tak na serio to jest to nakładanie i kojarzenie wszystkiego co oglądam i te obrazy, które zostają w mojej głowie.


BFL: Co najbardziej podoba Ci się w pracy projektanta?

EW: Dowolność i brak ograniczeń, ale mówi się że w modzie było już wszystko ... podobno. ;)


BFL: Widziałam Twoje piękne zdjęcia, pozujesz też jako modelka?

EW: To stare czasy. Pozowanie ukierunkowało mnie do tego co robię teraz. Najpierw zaczęłam robić własne stylizacje, potem własne ubrania, a do bycia modelką zawsze brakowało mi minimum 8 cm, także nigdy to nie był dla mnie planem na życiem.


BFL: Jak być w obecnych czasach stylowym, nie mając fortuny na markowe ubrania?

EW: Myślę, że  kluczem do tego jest pomysł i kreatywność. 


BFL: Projektant/ projektantka którego/ którą  podziwiasz to…?

EW: To banalne pytanie. ;) Oczywiście Coco Chanel. Cenie Ją za wszystko.  Za życiorys, wizjonerstwo, odwagę i pasję.


BFL: Co zmieniłabyś w stylu polek?

EW: Chyba dodałabym trochę koloru i kwiatowych wzorów, ale to bardzo subiektywna opinia.


BFL: Czy uważasz, że młodzi polscy projektanci mają szanse na kariery światowe?

EW: Myślę, że to zależy od determinacji, postawionych celów i szczęścia. 

BFL: W modzie nie lubisz?

EW: Chyba nie ma takiej rzeczy.


BFL: Gdzie można nabyć Twoją kolekcję? Czy masz w planie otworzyć swój salon mody czy sklep internetowy?

EW: W chwili obecnej nie sprzedaję swoich ubrań.  Na razie bardziej ukierunkowuję  się na wykorzystywanie  ich  w sesjach zdjęciowych. Na swój salon czy sklep internetowy chyba trochę za wcześnie.


BFL: Plany na przyszłość?

EW: Dobrze się bawić i dużo podróżować. ;)   Chcę  zdobywać doświadczenie i spełniać się zawodowo.  To wszystko i aż tyle. ;)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz